Cruisefasen dag 41

NU var delmål 2 avklarat och klippningen blev en hur bra som helst. Nu är det dax att se fram emot delmål nu tre och det är en ny parfym.

Dagarna ser mest samma ut.

Frukost: Vaniljyoghurt 0,5% med 2 msk havrekli och 1 msk linfrön.
Lunch:köttbullar med keso och örtblandning.
Middag:Kyckling med keso och örtblandning.
Efter träningen mat:Yoghurt, ägg eller rester.

Är det grönsaksdag äter jag grönsaker istället för keso.
Det rullar på, ibland varierar jag med annat med detta är så enkelt att göra och än så länge klarar jag av att leva på det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0