Ny omstart 2013 - 66,9 kg

(... och det gick ju sådär bra ;)
 
Hej alla igen!
 Vi har hört det förr men nu kör jag det igen. Nu omstart. De andra omstarterna har jag inte varit riktigt redo tror jag. Jag blev nog nöjd när jag gick ner 2-3 kg och sen la jag av. Saken är den att jag reser väldigt mycket och därför har det varit svårt att äta rätt då de flesta ställena inte erbjuder dukanvänlig mat. Men våren kommer att bjuda på mindre resor och därför började jag 1 januari på nytt (egentligen nästan så att det redan är bestämmt att man ska misslyckas) haha. Jag kommer att hålla på till jag nu väger 59 kg och enligt Dukan kommer detta att vara den 1 mars. Jag har dock gått ner mer än Dukan räknat med (antagligen för att jag gjort dukan innan och det var massa vätska). Jag vägde in mig den 1 januari på 66.9 kg och vägen idag (3 attack och 1 cruisedag senare) 64,5 kg.
 
Nu kör vi igen så att vi blir snygga till sommaren! Detta året är det verkligen beach 2013 som gäller =)
 
Kämpa på!
 
 
 
Min vikt (kg)
Datum
Vikt Skillnad Totalt
1/1 66,9 - -
2/1 65,9 1,0 1,0 kg
3/1 65,3 0,6 1,6 kg
4/1 65,0 0,3 1,9 kg
5/1 64,5 0,5 2,4 kg
 
 
 


Kommentarer
emma-isabella

Hejja hejja hejja!

2013-01-05 @ 14:01:15
URL: http://emmaisabellavictoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0