Cruisedag 14 - 64,0 kg

Hej!
 
Det blev ett litet ofrivilligt uppehåll och anledningen är enkel. Det blev en oväntad weekend så både mat och vikt har fått ge efter. Det blev bde choklad och godis.. ojoj =) Så jag struntade i att väga mig utan körde bara på med en attackdag och sen cruise. Jag försöker låtsas som att det inte hände helt enkelt..
 
Well well, snedspår är lätt när man är på semester men nu är jag hemma igen och då blir det all in med Dukan igen. Yoghurt + havrekli + linfrön och min frukost står nu klar med en kaffe på det så är man som en ny människa igen.
 
Kämpa på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0