Cruisedag 1 - 65,2 kg

Idag känner jag att utmaningen börjar på riktigt. Nu gäller det att hålla sig till hundralistan och inte äta något annat! Eftersom det var sista dagen i attack igår så unnade jag mig en liten shoppingrunda.

Två byxor i storlek 36 (passade ej =) men ska göra när jag har dietet klart) och en blus i M (som passade men den var så snygg så den vill jag kunna använda redan nu.

 

Frukost, älskade microbulle. Lunch idag kommer bli en sallad med soyabönor och kyckling, mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0