Cruisefasen dag 40

Ligger just nu och tittar på en dokumentär om Dukandieten på kanal 5. En sak jag kom på att tänka på var det där med att man ofta blir beroende av sin diet. Jag har sedan jag började haft ett mål på 60kg sedan ändrades det till 58kg och sen till 57kg och nu slutligen är jag inne på 55kg.

Därför skriver jag nu att min målvikt är inte 55kg. Inte heller 60kg utan jag ska göra så att jag ska gå på dukandieten till den 1 december och sedan ska jag gå vidare till nästa fas. Förhoppningsvis ligger jag mellan 57-58kg då. Jag tror att jag kommer att fortsätta med cruisefasen tills jag är nöjd och jag vet inte om jag kommer att bli det, därför är mitt mål satt till 1 december och då har jag varit i attackfasen i 5 dagar och i cruisefasen i 103 dagar.

73 dagar kvar och det känns som att jag absolut ska klara detta =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0