Cruisefasen dag 26

Måndag: Bodypump
Tisdag: Bodypump
Onsdag: Bodypump
Torsdag: VILA! (jag e HELT slut i mina armar!!=)

Gjorde en korvstroganoff på VV-korv som blev hur god som helst. Hittade receptet på dukanforumet och slängde i lite extra kryddor såsom timjan, svartpeppar och oregano. MUMS!

Tror även att jag har gått och blivit beroende av min frukost.. det är lite skumt men jag kan längta efter den. Det är bra på ett sätt eftersom jag hade lite svårt för den i början men också dåligt på ett sätt för jag har börjat inse att den kanske inte är så bra. Får man verkligen äta vaniljyoghurt? Vanilj innehåller ju socker och det är kanske därför jag längtar efter den? Måste dukanforuma detta tror jag. Hur som helst så har jag hittat glöden igen. Inga problem med maten nu längre men ni som läst har ju märkt att det går i perioder därför passar jag på att skriva idag när det känns bra så att jag kan läsa detta inlägg de dagar då det känns pest och pina och man bara vill ha lösgodis tillexempel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0