Cruisefasen dag 15

Tråkig proteinlördag...

usch nu e jag lite eler ganska mycket trött på köttfärs och min eviga kyckling. Måste nog börja granska 100.listan efter vad jag mer kan äta. Rostbiff vet jag och dte gillar jag så det ska jag äta i veckan. Måste nog köpa någon fiska också.

Frukost: vaniljyoghurt, havrekli, linfrö, kaffe med mjölk. (standard!)
Lunch: 7 köttbullar med keso och örtblandning.
Middag: Kycklingfilé med keso och örtblandning.

... igår fuskade jag med två glas rött... hoppas att det inte förstör för mycket. Men jag var tvungen att unna mig efter en jobbig fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0