Cruisefasen dag 67

Var har jag tagit vägen?

Jadu.. kan säga så mycket som att i helgen då har jag syndat BIG time. Så blev det eftersom det var min födelsedagshelg...
Jag njöt men fick både ont i magen och tokångest efteråt men ser det som två planerade ätardagar och tänker tillbaka och inser att jag har faktiskt varit välrigt duktig vad gäller denna diet. Nått glas vin sådär i början men nu i slutet var jag stenhård.

Vad åt jag då? Jo detta njöt jag av:

Fredag: 1 bit prinsesstårta, 1 tallrik med blandade wokade grönsaker och biff och kyckling, två glas rött vin, tre små 2 gånger 2 cm stora chokladbitar (chokladkaka) och en 2 gånger 2 bit morotskaka (små små bitar guuud så gott =) och en klick glass.

Lördag: Hotellfrukost bestående av två frallor (grova för att kompensera lite ;), fyra skivor ost, två skivor salami, en skiva skinka, ett glas apelsinjuice, lätt philadelphiaost, ett ägg och kaffe.

Så nu kanske ni förstår varför det inte blev någon invägning för mig i måndags. Har kört tre dagars attack för att kompensera lite och hoppas innerligt att jag inte förstört allt nu. Men guuud så gott det var! Speciellt chokladkakan =) mums.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0