Mina delmål

Mitt mål är att gå ner till 58 kg men det är en bit dit och därför har jag satt upp delmål. Mitt första delmål kommer redan på lördag och det är när attackfasen är slut. Då får jag köpa en sånhär tröja från ginatricot:



Mitt andra delmål är 65 kg. Då ska jag få gå till frisören och klippa mig.



Mitt tredje delmål är när jag väger 60 kg. Då får jag köpa en ny parfym eftersom min börjar ta slut =)


Mitt fjärde och slutgiltiga mål är när jag vägen 58 kg. Då får jag gå på stan och shoppa nya byxor för 1500 kr!



Kommentarer
Gunilla

Toppen med delmål! Då har man något att se fram emot när man går ner i vikt. Lycka till!

2011-08-19 @ 06:47:08
URL: http://lifeinpink.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0