Cruisefasen dag 8

Okej jag erkänner. jag har fuskat. Men INTE med mat.. igår ställde jag mig på vågen (skulle ju först väga mig på måndag) och den stod på 67.5kg och jag blev överlycklig =) Idag ställde jag mig på vågen igen (dumt dumt dumt) 70.0 vad hände? Jag drack en coca cola zero igår men jag googlade och det "får" man ju dricka eftersom det inte innehåller socker.

Bara att hoppas att vågen ändrar sig till på måndagmorgon..

Frukost: Vanlijyoghurt 0,5% med 1,5 msk havrekli och 1,5 msk linfrö.
Lunch: Två köttfärsbiffar och sallad på zucchini, tomat och champinjoner. Keso med basilika.
Middag: Helstekt kyckling i ugn utan skin med blandad sallad.

Ikväll kommer den riktigt syndningen, ikväll blir det två glas vin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emmalinakan

Har varit dukanare sedan augusti 2011 dock med ett litet uppehåll (en graviditet och lite slappa månader innan och efter). Min startvikt i augusti 2011 var 70 kg. Min startvikt i januari 2013 va 66.9 kg (sen fick jag reda på att jag va gravid). Dagen för barnafödande vägde jag in på härliga 86kg och 2 timmar efter barnafödande vägde jag in på 80,6kg. 13 veckor efter barnafödande vägde jag 69 kg och har sedan legat där runt omkring. Nu blir det nya tag och kroppen ska trimmas inför sommaren, nu kör vi!

RSS 2.0